SEO Content

SEO Content

Kwaliteit content is essentieel voor Google, maar wat houdt dat in?

Wanneer is SEO content kwalitatief hoogwaardig?

Bill Gates zei het in 1996 al: "Content is King". Nu jaren later blijkt dit nog steeds het geval. Er hebben echter wel aardig wat ontwikkelingen plaatsgevonden waardoor de SEO content aanpak ook drastisch verandert is. Vroeger was het namelijk zo dat de hoeveelheid content de grootste impact had. Nu hechten zoekmachines minder waarde aan de hoeveelheid content, maar des te meer aan de kwaliteit. Dus, betere teksten, waardevolle informatie, veel shares en links zorgen voor een hoge bijdrage met betrekking tot SEO.

De meest belangrijke factoren voor kwalitatief hoogwaardige SEO content:

1. Is de content waardevol?

2. De lengte

3. Gramatica en spelling

4. Gebruik van media en video

5. Opmaak en leesbaarheid

6. Wie is de schrijver en is hij een expert?

7. Social media integratie

8. Kan en wordt er inhoudelijk commentaar geleverd

9. Zijn er waardevolle interne en externe links

Het voordeel van SEO content

Vinkje voor unique selling point online marketingHoger ranken in Google

Vinkje voor unique selling point online marketingMeer bezoekers

Meer businessVinkje voor unique selling point online marketing

Onze werkwijze voor on page SEO

1 on mind online marketingContact en kennismaken

2 on mind marketingDoelstellingen bepalen

3 on mind content marketingContent creëren

4 on mind online marketeer seo seaVerspreiden

5 on mind marketing en communicatie voor mkbEvaluatie en monitoren

Wilt u ook een hogere positie in zoekmachines door waardevolle engaging content?!

Laat dan uw gegevens achter en wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.