Het is altijd leuk om te zien dat één van je opdrachtgevers het ontzettend goed doet. Hoewel ik dit wel vaker meemaak is er soms één die er echt met kop en schouders bovenuit steekt. Gezien de titel kun je wel raden om wie het gaat, namelijk Flexas.nl. Deze online bemiddelaar van kantoorruimtes groeit als kool.

Wat is Flexas.nl voor bedrijf?

Flexas.nl is de grootste online kantoorruimtebemiddelaar van Nederland. Een geweldig alternatief voor Funda in Bussiness waar je als ondernemer direct bij makelaars uitkomt, want die promoten hier allemaal de kantoren die zij zelf in bemiddeling hebben. Als ondernemer wil je juist door een onafhankelijke partij geholpen worden en het liefst persoonlijk. Daarom ga je naar flexas.nl.

Hoe werkt dat?

Flexas.nl helpt ondernemers om efficient een geschikte kantoorruimte te vinden. Dit kan op twee manieren, namelijk:

  1. De website als zoekmachine gebruiken om één of meer kantoorruimtes te vinden die geschikt zijn en hiervoor een aanvraag te doen. Het vinden van het perfecte kantoor wordt dan gerealiseerd door een gebied te selecteren en te filteren op de belangrijkste criteria.
  2. Als meer hulp gewenst is kunnen ondernemers ook direct een aanvraag doen. Dan neemt er een specialist contact op en op basis van de criteria wordt dan een selectie van geschikte kantoren gemaakt.

In beide gevallen is het vervolg hetzelfde. De ondernemer gaat op bezichtiging bij de kantoren en kiest op basis van deze bezichtiging, de kosten en onderhandeling voor het beste kantoor.

Flexas.nl is dus een soort bedrijfsmakelaar. Je wordt professioneel geholpen bij het vinden van een nieuw kantoor! Deze bedrijfsmakelaar uit Amsterdam is de expert met het meest uitgebreide aanbod in Nederland.

UPDATE:

Flexas.com, het internationale broertje van de marktleider in Nederland, groeit snel door. Na België is het online platform voor kantoorruimte nu ook geopend in Frankrijk en Duitsland. In deze landen ligt de focus op de grote steden. Hierbij ligt vooral ook voor het online marketingteam een grote uitdaging. Zij moeten zich daarom focussen op de bijzonder competitieve zoekwoorden.

Bron: Arenacampus aannemers